wtorek, 31 marca 2015

Szmaragdowy Misio #7/52

Pozostając pod wpływem zakochania się w misiach Lilleliis, pojawi się cała misiowa rodzinka z tej serii. Moje absolutnie ulubione i teraz nic już tego nie przebije! Z mojej miłości do tych misiów Różowy Jednorożec dorobi się za jakiś czas kumpla na stałe :)

Pierwszy z tej kolekcji, miś Szmaragdowy. Ze względu na różne ustawienia monitorów, kolor mojego misia z pewnością różni się od koloru na zdjęciu, a jest to jedna z tych barw, które trudno opisać. Włóczkę kupiłam jako "zielona", tymczasem jest bardziej ciemnozielono-morska, a właściwie ciemno-szmaragdowa.

Misio ma 27 cm wzrostu i czerwoną wstążeczkę. I jest taaaaaaaaaaaaaaki kochany!


Wzór na misia, z nawyku studenckiej oszczędności, rozpracowywałam sama. Po tym Szmaragdowym misiu było jeszcze kilka zmian, ale przy następnych wykonach zobaczycie sami :P

A jeśli trafi tu do mnie jakaś dziewiarka, która chciałaby takiego wykonać, to oryginalny wzór można kupić u Lilleliis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz