piątek, 17 kwietnia 2015

Miś Fiolecik #9/52

Do wyprostowanych misiów z krągłymi bioderkami i Kwiatuszka z kwiatowymi łatkami, dołączył mały Fiolecik, również inspirowany pracami Lilleliis.
Odmiennie od swojego kwiecistego brata, Fiolecik ma wielkie stopy, ale nie po to, żeby twardo na nich stać, bo misio zmontowany jest w pozycji siedzącej.

Jak widać z numeracji moich postów, nadal pracuję zmotywowana wyzwaniem 52 projekty w 2015 roku, aczkolwiek jestem parę tygodni do tyłu i widać, że muszę nadgonić :P Na szczęście mam na tę okazję zaplecze w postaci przytulaków i nie tylko, które wydziergane już są, ale długo nie mogły doczekać się zszycia - o ile szydełko mogłabym trzymać w ręku w dzień i w nocy, to już igła nie jest moim ulubionym narzędziem pracy. Kolejna sprawa, że mam opóźnienie z zamieszczaniem postów, ale kto mnie zna, ten wie, że systematyczność nie jest moją mocną stroną :) Natomiast dzierganie przytulaków - owszem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz